LemOn, Dawid Podsiadło, Olga Bończyk - to tylko niektórzy z artystów, którzy zaufali Audiostacji. Oferujący profesjonalny sprzęt muzyczny, instrumenty, mikrofony oraz pełną gamę akcesoriów brand uruchomił nową stronę internetową. Projekt oraz wdrożenie tej rozbudowanej platformy powierzono specjalistom z OSOM STUDIO.
Obecna na rynku od 2005 roku Audiostacja to ceniony w branży dystrybutor sprzętu i oprogramowania muzycznego. Szeroka oferta sprawia, że od lat zwolennikami marki są zarówno profesjonalni wykonawcy oraz producenci, jak i melomani. Audiostacja oferuje sprzęty ponad 50 renomowanych producentów, posiadając w swoim asortymencie ponad 1000 najwyższej jakości produktów i akcesoriów. Właśnie dlatego, nowa strona internetowa brandu musiała zostać zaprojektowana tak, by pozwolić wybrzmieć jego rozbudowanej ofercie.
Specjaliści z OSOM STUDIO stanęli przed wyzwaniem stworzenia witryny o niezwykle rozbudowanej architekturze. Logiczny układ treści, umożliwiający użytkownikowi łatwe poruszanie się po katalogach, stał się priorytetem przyświecającym pracom projektowym. Zaowocowały one stworzeniem witryny o przyjaznym interfejsie, cechującej się łatwością nawigacji. Produkty zostały skategoryzowane na podstawie kilku wyróżników, co uczyniło ofertę znacznie czytelniejszą i bardziej dostępną dla użytkownika. Specjaliści zadbali również o ergonomiczność samego panelu, co jest niezwykle ważne przy tak dużych, jak w przypadku Audiostacji, bazach danych. Platforma jest w pełni zsynchronizowana z systemem ERP Klienta, dzięki czemu zarządzanie bazą produktów przebiega szybko i bezproblemowo.
Wdrożona przez zespół OSOM STUDIO strona internetowa nie tylko odświeżyła wizerunek Audiostacji. Stworzono przyjazną Klientowi platformę, gdzie obok najwyższej klasy sprzętu, znaleźć można aktualności ze świata muzyki oraz wiedzę, która pozwala na uzyskanie najlepszego brzmienia.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/osom-studio-x-audiostacja